در طراحی مد لباس برای پیشرفت بیشتر چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟
نوشته شده توسط : ناااوک

در یادگیری آموزش الگو و دوخت ، طراحی پارچه و لباس  و دوره طراحی لباس، برای پیشرفت بیشتر، هر چه میتوانید باید تمرین را از یاد نبرید . خود را برای تمرین آماده کنید . مواد مورد نیاز خود را تهیه و آماده کنید. همراه خود یک مداد سربی سفت و خشک را داشته باشید.  استفاده از مداد H بهترین گزینه در طراحی است، چرا که این مداد بسیار کم رنگ و سبک و مناسب این کار است و قابلیت پاک شوندگی بسیار بالایی دارد و می توان با آن علامت های ناقص و اشتباه را هنگام طراحی به آسانی پاک کرد. علت دیگری که این مداد ها طرفداران زیادی دارند این است که آن ها را با مواد خاصی می سازند و این ویژگی آن ها را برای مواردی مانند استفاده در دوره طراحی لباس و طراحی پارچه و لباس طراحی،  پرکاربرد می سازد، چرا که هنگام طراحی کاغذ را سوراخ نمی کنند، باعث فرورفتگی در کاغذ نمی شوند، هیچ ردی روی آن باقی نمی گذارند و کاغذ را خراب نمی کنند. این ویژگی به خصوص هنگام اضافه کردن رنگ به تصویر به خوبی حس می شود. یک پاک کن با کیفیت و کاغذ ضخیم از جمله وسایل ضروری طراحان حرفه ای است، پس اگر می خواهید طراحی شما حرفه ای به نظر برسد، از این وسایل نیز غافل نشوید.

 

اگر شما مداد مناسبی در دسترس ندارید، می توانید با یک مداد شماره 2 طرحتان را بکشید؛ فقط توجه داشته باشید که به جای فشار دادن زیاد مداد روی کاغذ، علائم سطحی و سبکی را ایجاد کنید. با فشار زیاد قلم روی کاغذ به هیچ عنوان توصیه نمی شود، چرا که در صورت خطا نمی توانید علائم کشیده شده را به خوبی پاک کنید. همچنین برای نشان دادن طرح های لباس خود به وسایل رنگی مانند جوهر و یا رنگ ها نیز نیاز دارید.

برای تبدیل شدن به یک طراح لباس دوره های مدرسه مد مهسا زارع را دنبال کنید . دوره ها شامل : دوره طراحی لباس با جدیدترین متد ها ، آموزش طراحی لباس ، آموزش الگو و دوخت،طراحی پارچه و لباس و ... جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مهسا زارع مراجعه کنید.

 

دوره طراحی لباس 

 آموزش طراحی لباس

 آموزش الگو و دوخت

طراحی پارچه و لباس





:: برچسب‌ها: دوره طراحی لباس ، آموزش طراحی لباس ، آموزش الگوودوخت ، طراحی پارچه و لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: