نوشته شده توسط : ناااوک

 طراحان آمریکایی عمدتا به طراحی لباس برای نسل جوان می پرداختند. این طراحان به طراحی لباس های ورزشی نیز روی آوردند. در حال حاضر طراحی لباس به دو روش انجام می شود. روش اول روش هات کوتر نام دارد. در این روش طراحی لباس بنابر تقاصای شخص مشتری و اتفاق نظر در مورد الگوی لباس انجام می شود. از طرف دیگر در روش دوم از لباس های از پیش تهیه شده ای که برای عموم مردم تولید می شوند، استفاده می شود. در این حالت شخص از میان طرح های مختلف لباسی را که با شخصیت خود متناسب می یابد، انتخاب می کند. قیمت لباس هایی که به هریک از این دو روش تهیه می شوند، متناسب با خریداران این برند ها متغیر است.

 اگر به دنبال لباس هایی با پارچه های گرانبها هستید بهترین انتخاب برای شما شهر توکیو در ژاپن است. در حال حاضر طراحان لباس در طرح های خود از مواد اولیه متنوعی استفاده می کنند. لباس های زنانه و مردانه بسیار متنوعی از انواع پارچه ها موجود است. در این طرح ها قیطان دوزی، رشته دوزی و منجوق دوزی نیز یافت می شود. به طور کلی در حال حاضرهر طرحی به هر میزانی و از هر جنس پارچه ای را در بازار می توان یافت. این امرنشان می دهد که چگونه با رواج طراحی لباس در میان عموم مردم، دسترسی همگان به آن آسان شده است.

 تا سال 1950 طراحی لباس به روش های کوتر  انجام می شد. در آن زمان طراحان لباس برای هر شخص به طور اختصاصی به طراحی لباس می پرداختند. پارچه هایی که برای این منظور به کار گرفته می شد، گران قیمت تر از پارچه های معمول بودند و با دقت فراوان دوخته می شدند.

 

 

برای تبدیل شدن به یک طراح لباس دوره های مدرسه مد مهسا زارع را دنبال کنید . دوره ها شامل : دوره طراحی لباس با جدیدترین متد ها ، در واقع  در دوره طراحی لباس ، آموزش الگو و دوخت،طراحی پارچه و لباس و ... وجود دارد , جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مهسا زارع مراجعه کنید.

 

در حال حاضر همه رسانه ها علاقه مندند که این روش همچنان ادامه یابد. لباس های از پیش تهیه شده برای عموم مردم تولید می شوند، با این وجود به تعداد کمتری تولید می شوند وعمدتا در هفته های مد به بازار عرضه می شوند. ایالت ها و شهرهای مختلف قاره های مختلف، قطب های طراحی لباس هستند و مدهای امروزی از همین شهر ها و ایالت ها پدیدار می شوند. به عنوان مثال، در آمریکا، شهر نیویورک قطب طراحی لباس است. از دیگر مناطقی در آمریکا که طراحان لباس مشهوری دارد می توان شهرهای لس آنجلس، سانفرانسیسکو و میامی را نام برد. لندن، قطب طراحی لباس در بریتانیا است. اگرچه صنعت طراحی لباس لندن سرعت بالایی نداشته است، اما در حال حاضر با ترکیب طرح های سنتی و روش های جدید به ایده های غیرمتداول و نو روی آورده است. طراحی لباس در فرانسه بیشترین قدمت را دارد. آنها با افزودن تزئینات جذاب به لباس ها به ارزش آن ها می افزایند. مراکز طراحی لباس در ایتالیا عبارتند از میلان و فلورانس.

 



:: برچسب‌ها: دوره طراحی لباس،درباره دوره طراحی لباس،دوره طراحی لباس چیست،طراحی لباس,طراحی مد,طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

 

طراحان لباس بیش از دیگر افراد باید روی ایده پردازی تمرکز داشته و با فکر قوی و بهتر بتوانند به این عمل بپردازند. ایده گیری با تمرکز و دید خوب به اطراف ایجاد می شود.

برای تبدیل شدن به یک طراح لباس دوره های مدرسه مد مهسا زارع را دنبال کنید . دوره ها شامل : دوره طراحی لباس با جدیدترین متد ها ، آموزش طراحی لباس ، آموزش الگو و دوخت،طراحی پارچه و لباس و ... جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مهسا زارع مراجعه کنید.

مارولوس کار فردیست کنجکاو که بتواند الگوها را در نرم‌افراز مارولوس کشیده و تنخور آن‌ها را بررسی کرده و سایزبندی پوشاک را در این نرم‌افزار انجام دهد. این فرد باید بتواند با استفاده از نرم‌افزار لباس‌ها را برای هر سایزی شبیه‌سازی کرده و حتی از صحت الگوی کشیده شده اطمینان حاصل کند. او می‌تواند با مارولوس انواع دوخت‌ها را انجام داده و هر نوع تغییرات در تن‌خور را قبل از برش و دوخت به صورت کامپیوتری انجام دهد و از مصرف هزینه پارچه و انرژی برای آماده سازی نمونه لباس بکاهد.

طراحی لباس شکلی از هنر است بنابراین شما به عنوان یک طراح باید دارای شخصیتی خلاق و هنری باشید. همچنین باید مهارت کافی را در نقاشی دارا بوده تا بتوانید ایده های ذهنی خود را بخوبی روی کاغذ پیاده کنید. نیازی نیست یک هنرمند زبده باشید، ولی باید مهارت خاصی در ترکیب رنگ ها، تن و سایه ها داشته باشید.

مارولوس‌کار باید بتواند الگوهای جدید را بررسی کرده و الگوهای موجود را اصلاح کند. همچنین او باید از نحوه کار با نرم‌افزار برای انجام دستورات دوخت درز، چین دادن، خرد دادن و غیره آگاه باشد. این فرد باید برای گروه‌های تولیدی برند الگوهای جدید را ارسال کرده و در مورد آن‌ها اطلاع رسانی کند. این فرد موظف است الگوها اصلاح نموده و سایزبندی البسه را با استانداردهای برند و دسته گروه بدنی ایجاد کند.مارولوس کار نیازمند حداقل یک سال تجربه در زمینه الگوسازی بوده و مدرک مرتبط به آن را داشته باشد.

این مدرک می‌تواند شامل مدارک فنی و حرفه‌ای یا مدارک دانشگاهی باشد. این فرد باید دارای تجربه استفاده از نرم افزار مارولوس را داشته، و یا با کارایی آن آشنا باشد. او باید از نحوه اتصالات لباس و الگو آگاه بوده. توجه زیاد به جزئیات لازمه این کار بوده و حداقل تحصیلات لازم در این حوزه لیسانس طراحی لباس، الگوسازی و یا دیگر رشته‌ها با تجربه مرتبط است. این فرد باید توانایی پیش بینی نیازها را داشته و درصدد حل این مشکلات تلاش کند. برای مثال باید توانایی تحلیل و عیب‌یابی قسمت‌های الگو را در نرم‌افزار داشته باشد.

 



:: برچسب‌ها: دوره طراحی لباس،آموزش طراحی لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

اسباب کشی میتوان دلایل بسیار متعددی اشته باش و همچنین ممکن است افراد مسن دلایل زیادی برای حمل اسباب و اثاثیه به منزل جدید داشته باشند، از جمله :

نزدیک شدن به دیگر اعضای خانواده / عوض شدن الزامات دارویی و درمانی در سنین بالا / نیاز به تحرک و جابجایی کمتر / نزدیک تر شدن به سرویس های بهداشتی و درمانی و مراقبت از سالمندان / نقل مکان به خانه ای کوچک تر و جمع و جورتر

معمولا ترک خانه ای که سالها افراد سالمند در آن زندگی و زحمت کشیده اند و بلکه خاطرات زیادی در آن دارند، کار ساده ای نیست. ممکن است که این مسیر، مسیری طولانی باشد و شما می توانید با کمک و یاری رساندن به آنها، موجب کاهش زحمت و سختی آنها در این راه شوید. بخش عمده ای از اهمیت این مسئله این است که برای چنین افرادی، دلایل تغییر مکان و استفاده از خدمات باربری بهار چیست و در نهایت چگونه حین استفاده از خدمات اسباب کشی و خدمات مربوطه دیگر از قبیل خدمات بسته بندی، به طور بی دردسر به هدف نهایی یعنی نقل مکان به محل جدید، خواهند رسید.

شما چه در تهران باشید و یا در شهرستان، و چه بخواهید که از خدمات یک شرکت باربری در تهران و یا اتوبار بهار جهت حمل بار به شهرستان اقدام کنید و یا برعکس از شهرستان ها به تهران جهت انتقال و جابجایی اجناس و یا وسایل اقدام کنید،  همواره اتوبار بهار با شماست . اتوبار بهار با سابقه طولانی درهمه مناطق تهران از جمله  باربری پاسداران ،باربری شمیرانات، باربری تهرانپارس ،باربری نارمک آماده ارائه  خدمات خود به شما عزیزان می باشد . لازم به ذکر است که معمولا در باربری یک سری نکات اصولی و باید و نبایدهایی را مورد توجه قرار دهید تا در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن بتوانید از عهده این کار برآیید. می دانید که اسباب کشی و حمل بار کار چندان بی دردسر و آسانی نیست.

اتوبار بهار در نقاط مختلف تهران از جنوب تا شمال وغرب وشرق ، از جمله  باربری پاسداران ،باربری شمیرانات، باربری تهرانپارس ،باربری نارمک آماده خدمتگذاری و ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد

هنگام اسباب کشی، جمع آوری خرت و پرت ها و وسایل مختلف خانه اهمیت دوچندانی پیدا می کند. به خصوص اینکه بعضی وسایل و اشیاء ممکن است در فضای خانه کوچک جدید، جا برای گذاشتن آنها نباشد ولی از نظر خود فرد ارزش زیادی داشته باشند و یا اشیاء قیمتی باشند. به این دلیل باید در این زمینه، پیش از استفاده از خدمات شرکت های باربری و اتوبار تهران، تا حد امکان توجه زیادی در زمینه داشته باشید. برای حل این معضل پیش از شروع اسباب کشی و حمل اثاثیه، بهتر است راه حلی برای چنین وسایلی پیدا کنید و اگر در منزل جدید آنها، انباری وجود دارد وسایل اضافی را در آنجا و در غیر این صورت، به طور موقت به مکانی مثلا خانه خودتان و یا منزل دوستان و یا آشنایان دیگر ببرید و در آنجا بگذارید. این کار بهتر از این است که فرد سالمند که بهر دلیلی علاقه مند به حفظ آن اشیاء و یا یادگاری هاست، بخاطر اسباب کشی و باربری، دچار ناراحتی و دلشکستگی درباره این موضوع شود.

البته در این کار افراط هم نکنید و دلیلی ندارد که همه اسباب و اثاثیه قدیمی بسته بندی و به منزل جدید حمل شود. از این رو گاهی در چنین مواقعی برخی از وسایل و لوازم آنها که نگهداری شان چندان واجب نیست، مانند لباس های کهنه و یا برخی از مبلمان قدیمی را می توانید به افراد نیازمند و یا مراکز خیریه اهدا کنید.

 



:: برچسب‌ها: باربری پاسداران، باربری شمیرانات، باربری تهرانپارس، باربری نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

چسباندن برچسب روی کارتن ها و جعبه ها: برخی اقدامات مانند نوشتن محتویات کارتن ها و جعبه ها روی آنها جهت مشخص کردن نوع بار و مقصد هر کدام، می تواند کمک بزرگی به شما و همکارانتان باشد. توصیه می کنیم حتما همانند اسباب کشی و حمل بار خانه ها، جهت جابجایی و انتقال وسایل شرکت و اداره به محل جدید، روی هر یک از بسته ها و جعبه ها، بنویسید که محتوای درون آنها چیست. حتی می توانید جهت راحت تر شدن این کار، از برچسب های رنگی استفاده کنید و با کارگران حمل بار شرکت اتوبار تهران مورد نظرتان، هماهنگ کنید و به آنها مسیر هر یک از جعبه ها و کارتن های حاوی وسایل و لوازم را یادآوری کنید.

لازم است از قبل مشخص کنید مثلا میز کنفرانس در کدام اتاق  محل جدید قرار می گیرد یا پرینتر و میزهای کارمندان و منشی ها قرار است کجا باشد.آماده سازی دفتر کار جدید بسیاری از زحمت های آینده پس از حمل بار را کم می کند ، نصب دستگاه سانترال ، ویدئو پروژکتور یا دستگاه های حضور و غیاب بهتر است پیش از نقل مکان به محل جدید انجام گیرد.

بر روی جعبه ها و کارتن های اسباب کشی، از تکه های کاغذ استفاده کنید. در اینصورت حتی می توانید درشت بر روی آنها محتوای کارتن و محل قرارگیری آن را بنویسید

اتوبار بهار با سابقه طولانی درهمه مناطق تهران از جمله :باربری تهرانپارس،باربری نارمک، باربری پاسداران ،باربری شمیرانات ، آماده ارائه  خدمات خود به شما عزیزان می باشد . لازم به ذکر است که معمولا در باربری یک سری نکات اصولی و باید و نبایدهایی را مورد توجه قرار دهید تا در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن بتوانید از عهده این کار برآیید. می دانید که اسباب کشی و حمل بار کار چندان بی دردسر و آسانی نیست. اتوبار بهار در نقاط مختلف تهران از جنوب تا شمال وغرب وشرق ، از جمله  باربری تهرانپارس،باربری نارمک، باربری پاسداران ،باربری شمیرانات ، آماده خدمتگذاری و ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد.

 



:: برچسب‌ها: باربری پاسداران، باربری شمیرانات، باربری تهرانپارس، باربری نار ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

 

چگونگی تشخیص ظروف کریستال چک اصل از بدل آن :

اول اینکه ظروف کریستال چک شفافیت بالایی دارند، حالت حباب حباب شده در آن دیده نمی شود. اما کریستال های ساخت دست به دلیل اینکه با دهان در آن ها دمیده می شود، مطمئنا دارای حباب ریز و کدر می باشند.

همچنین اگر ته کریستال شما خطی است که کاملا یکسان در اطراف ظرف جریان دارد، آن کریستال اصل و قالبی است.

سومین مرحله  ضربه زدن آهسته به کریستال است. اگر صدا به سرعت قطع شد، کریستال مورد نظر تقلبی می باشد.

همچنین یکنواختی رنگ در کریستال های رنگی اصل دیگری در تعیین تقلبی بودن یا نبودن آن  محسوب می شود.

رنگ محصول زرد نباشد و ناخالصی نداشته باشد

درب محصول به درستی روی آن قرار بگیرد

در خیلی از موارد شرکت هایی همچون انجلیکا در ایران نمونه های مشابه خارجی را در ایران با کیفیت بالا و ارزان تر تولید می کنند. برای حمایت از کار ایرانی می توانید از این محصولات با دوام و باکیفیت نیز استفاده نمایید.

اولین تولید کننده سرویس کریستال چک اصل در ایران برند کریستال چک بواسطه نام معتبری که دارد انواع کالا های تقلبی و متفرقه ایی با نام و نشان آن تولید و در بازار پخش می شود اما برای جلوگیری از انجام این کار شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های اصلی فروش کریستال چک که با نام بوهیما معتبر است،جنس اصلی تولید شده توسط این برند معتبر را خریداری کنید

در مقیاس و ابعاد وزن ظروف هم میتوان گفت محصولات کریستال سنگین ترین و بعد کریستالین و در اخر کریستال لایت و بلور هستند. وزن هم به شما کمک می کند ، البته دقت کنید که دو ظرف مشابه را باید مقایسه کنید تا این اختلاف وزن را متوجه شوید.

قیمت این محصولات بسیار متفاوت هستند.

سایت فروشگاهی کریستال پاریس ضمن دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت ، موفق به اخذ  نمایندگی های فروش بسیاری از برندهای معتبر جهانی نظیر نمایندگی ناخمن آلمان و همچنین نمایندگی ایرنا لهستان و . . . گردیده است. جهت دیدن از فروشگاه ما از سایت اینترنتی ما دیدن کنید. سایت فروشگاهی کریستال پاریس فعالیت خود را در زمینه فروش  سرویس کریستال جدید ، سرویس کریستال چک ، سرویس پذیرایی کریستال ،  قیمت کریستال چکمی باشد . با ما نگران اصالت محصولات نباشی

 

 



:: برچسب‌ها: سرویس کریستال جدید ، سرویس کریستال چک ، سرویس پذیرایی کریستال ، قیمت کریستال چک ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

برای تعریف و تاریخچه سازه فضاکار میتوان این گونه تعریف کرد : به سازه ای که اصولا رفتار سه بعدی داشته باشد، به طوریکه به هیچ ترتیب نتوان رفتار کلی آن را با استفاده از یک یا چند مجموعه مستقل دوبعدی تقریب زد،سازه فضاکار نامیده می شود.

منظور ما سازه های سه بعدی خاصی هستند که معمولا دارای اعضای مستقیم با اتصالات صلب یا مفصلی می باشند. در دهه شصت میلادی این نوع سازه ها به صورت موضوعی بین المللی و قابل بحث مطرح شد به طوری که اولین کنفرانس بین المللی سازه های فضایی (فضاکار) در سال 1966 در دانشگاه ساری انگلستان برگزار گردید.

شرکت رخ بام سازه  با پیشیه 20 ساله خود در زمینه  سازه فضا کار و ساخت  سازه فضایی بهترین و مرغوب ترین خدمات خود را برای شما عزیزان رقم زده است. برای دیدن نمونه های بیشتر میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

مصالح و مشخصات سازه  فضاکاردر واقع مصالح المان های طولی متنوع بوده، و بسته به نوع مصرف آنها متغییر خواهد بود ولی معمولا از انواع پلاستیک، پروفیل های فولادی و آلومینومی مواد کامپوزیتی و حتی از چوب استفاده می گردد.

سازه های فضایی شکل های هندسی منظمی هستند که در کنار یکدیگر تکرار شده و با اتصال مکرر این اجزاء شبکه ای مستحکم و یکپارچه با ساختاری سه بعدی ایجاد می کنند.این اجزاء از المانهای طولی ( با مقاطع گوناگون از جمله دایره ، مربع، مثلث و …) و اتصالات(گوی) که هر روز به انواع آنها افزوده می شود تشکیل می گردد.

مشخصه های سازه فضاکار می توان موارد زیر را نام برد  :

  درجه آزادی بسیار بالا ( اتصالات مفصلی ) : این مشخصه باعث می گردد که سازه در برابر ارتعاش و ضربه مقاومت زیادی داشته باشد.

استفاده بهینه از انواع متریال / سرعت در تولید، نصب و اجرا /  استفاده از پوشش های سبک /     تغییرمکان قائم بسیار کم / مقاومت بالا در آتش سوزی /  ایجاد فضای وسیع،بسیار مناسب برای هرگونه معماری داخلی .

فضای بین لایه بالا و پایین شبکه سازه های فضاکار محل مناسبی برای عبور تاسیسات برقی و مکانیکی است .

تاکید این سامانه در عدم یا حداقل استفاده از ستون های میانی که تاثیر بسیار مثبتی در استفاده چند منظوره از فضا دارد. از جمله فضاهای ورزشی/ مقاومت کافی در برابر کمانش / استفاده مناسب از نور

 



:: برچسب‌ها: سازه فضاکار ، سازه فضایی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

درزونکن مقوایی بدنه این مدل جنس مقوای لمینت شده (چند لایه) بوده و رویه ی داخلی آن (آستر)، می تواند بدون روکش یا روکش شده با کاغذ ساده یا سلفونی باشد. کلاسور مقوایی کاربرد تبلیغاتی هم دارد چون روی جلد و روی آستر امکان چاپ وجود دارد.

 در زونکن پلاستیکی PPبدنه زونکن پلاستیکی از جنس نوعی پلاستیک به نام پلی پروپلین(PP) است.  پلی پروپلین سبک، بادوام و مقاوم در برابر فشار، ضربه، رطوبت و حرارت است زونکن های مختلف، ویژگی های متفاوتی هم دارند.  مثلا برای نگهداری اسناد و مدارک در محیط های مرطوب نباید از  زونکن مقوایی استفاده کرد چون رطوبت را به خود جذب می کند. بنابراین شاید یک کلاسور مرغوب و با کیفیت، برای شرایط و نیازهای شما، مناسب نباشد.

در زونکن ها سایز یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب زونکن است. منظور از سایز  اندازه طول و عرض آن است. سایز های استاندارد عبارتند از  A4,A3,B5,A5.

لازم به ذکر است این مورد گفته شود که برای حفاظت بهتر و بیرون نزدن لبه های اوراق معمولا طول و عرض کلاسور ها چند سانتی متر بیشتر از سایز استاندارد اعلام شده است.

فروشگاه اینترنتی سونا تحریر . فعالیت، درزمینه خرید عمده کاغذ ، خرید عمده زونکن ،خرید عمده لوازم التحریرمی باشد شما میتوانید کیفیت را با ما تجربه کنید . همچنین برای استعلام قیمت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کلاسور یا زونکن یک نوع پوشه یا پرونده بزرگ و محکم  است که  از جنس مقوا ، چوب یا پلاستیک ساخته می شود  که با استفاده از گیره‌ای فلزی کاغذها و اسنادی که سوراخ (پانچ) شده‌اند را در خود بایگانی می‌کند. کلاسورها از لحاظ فواصل سوراخ‌های کاغذ دارای استانداردهای متفاوتی هستند و بسته به اندازه ممکن است دویست تا پانصد برگ گنجایش داشته باشد. کلاسور توسط فردریک زونکن آلمانی اختراع شد.

در واقع جنس بدنه زونکن دارای مواد سازنده بدنه بر کیفیت آن بسیار اثرگذار است. کلاسور ها جنس های مختلفی دارند: مقوایی، پلاستیکی، چوبی، چرمی و ورنی که در این میان، زونکن های مقوایی و پلاستیکی از محبوبیت بیشتری برخوردارند. یکی از مهم ترین ویژگی ها در خرید می باشد.

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده کاغذ ، خرید عمده زونکن ، خرید عمده لوازم التحریر ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

اسباب کشی یکی از سخت ترین و طاقت فرسا ترین کارهاست اما زمانی که بتوانید این کار را به درستی انجام دهیم به یکی از ساده ترین و لذت بخش ترین کار ها تبدیل می شود. بسیاری از افراد برای جابه جایی وسایل به زمان زیادی نیاز دارند اگر قصد اسباب کشی دارید فقط کافیست با فنون این کار آشنا شوید تا بتوانید وسایلتان را سریع بسته بندی کنید و به راحتی اسباب کشی را انجام دهید.

 اگر بدانید چطور اسباب کشی کرده و چگونه سریعاً وسایل خود را جا به جا نمایید این مشکل بزرگ به یک اسباب کشی آسان و سریع و همچنین یک خاطره خوب تبدیل خواهد شد. با رعایت نکات صحیح و اصولی و بسته بندی درست وسایل منزل یک اسباب کشی آسان و سریع را تجربه خواهید کرد.

برای اینکه یک اسباب کشی آسان و بی دردسری را افراد مسن و سالمند داشته باشند، علاوه بر کمک های خانواده و اقوام، بهتر است از خدمات یک شرکت باربری تهران استفاده کنید. انتخاب اتوبار مطمئن در تهران می تواند کمک زیادی به حمل اسباب و وسایل افراد مسن کند. به این ترتیب بجای اینکه شما و دوستان یا سایر بستگان، به زحمت بیفتید، و در حین اسباب کشی اذیت شده و ناخواسته موجب خسارت زدن به دارایی های آن فرد بشوید، با استفاده از خدمات چند کارگر حمل بار که حرفه ای و مجرب هستند، براحتی از عهده این کار برآیید.

 بطوری که با خیال راحت، پرسنل و کارگران حرفه ای باربری تهران و خدمات اتوبار بدون اینکه آسیبی به وسایل شکستنی و یا اشیاء منزل وارد شود یا دچار ، خراش و یا ضربه خورده گی شوند، حمل بار صورت خواهد گرفت.

اگر به دنبال باربری مطمئن و مناسب هستید باربری بهار بهترین گزینه می باشد . اتوبار بهار در نقاط مختلف تهران از غرب تا شرق و شمال و جنوب . و از جمله  باربری پاسداران ، باربری شمیرانات، باربری تهرانپارس، باربری نارمک آماده خدمتگذاری و ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد.جهت اطلاع از تعرفه ها . از طریق سایت با مشاوران ما درارتباط باشید.

 



:: برچسب‌ها: باربری پاسداران، باربری شمیرانات، باربری تهرانپارس، باربری نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

هر چه آگاهی ما در زمینه نحوه استفاده بهینه از خدمات شرکت های اتوبار تهران بیشتر باشد، مسلما در زمینه اسباب کشی و باربری بیشترین بهره را ببرند. بنابراین در اینجا به شما مواردی از اشتباهی که ممکن است در هنگام اسباب کشی مرتکب شوید را یادآوری می کنیم تا با اجتناب از آنها بتوانید به بهتیرن نحو ممکن از عهده این کار برآیید:

اتوبارشریف بار یکی از با سابقه ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری در  ( اتوبارغرب تهران  -  اتوبار شرق تهران  -  اتوبار شمال تهران  -  اتوبار مرکز تهران  ) و حمل بار به شهرستان آماده است تا خدماتی با کیفیت بالا و هزینه منصفانه در اختیارتان قرار دهد.

 

پذیرفتن اولین شرکت اتوباری که آگهی آنرا دیده اید:  

بهتر است به چند شرکت زنگ بزنید و بلکه حداقل به چهار یا پنج شرکت تماس و درباره جزئیات عملکرد آنها (تعداد کارگر حمل بار، هزینه ها، امکانات مورد استفاده آنها جهت بسته بندی و حمل و خدمات جانبی آنها) صرفا به تبلیغات و آگهی های دو یا سه  شرکت باربری اکتفا نکنید.

 

چک نکردن بیمه باربری وسایل و لوازم :

هر چند که شرکت های  اتوبار غرب  وسایل و اسباب و اثاثیه شما را در زمان حمل بار و اسباب کشی بیمه می کنند ولی بهتر است شما هم خودتان در این زمینه پیشتاز باشید و به مسئله بیمه از قبل فکر کنید. به خصوص اگر وسایل و لوازم قیمتی و با ارزش در خانه دارید.

 

در اختیار گذاشتن اشیاء قیمتی به پرسنل باربری :

هر چقدر هم که با شرکت های اتوبار تهران آشنا هستید و یا از نحوه عملکرد و درستی کار آنها مطمئن هستید، بهتر است اشیاء قیمتی و گرانبهای خود را نزد خود نگه دارید. به یاد داشته باشید که روز باربری و اسباب کشی، روزی است که هم شما و هم کارگران حمل بار همه بشدت مشغول کارند و این میان اگر دقت نکنید ممکن است وسایل تان جابجا و در جایی گذاشته شوند که انتظار ندارید. مثلا طلا و جواهرات شما اشتباها بجای اتاق خواب در نظر گرفته شده در خانه جدید، در انباری یا گوشه ای از اتاق نشیمن رها شوند و به این ترتیب امکان گم شدن آنها در منزل جدید پیش آید. چیزی که اصلا خوش آیند کسی مخصوصا خانمها نیست.

 برای خواندن ادامه مطالب جدید با ما همراه باشید . . .

 

 

 



:: برچسب‌ها: اتوبارغرب، اتوبارغرب تهران، اتوبار شرق، اتوبار شرق تهران ، اتوبار شمال تهران، اتوبار سعادت آباد، اتوبار تهرانپارس، اتوبار مرکز تهران، اتوبار نیاوران، اتوبار پاسداران ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک

در یادگیری آموزش الگو و دوخت ، طراحی پارچه و لباس  و دوره طراحی لباس، برای پیشرفت بیشتر، هر چه میتوانید باید تمرین را از یاد نبرید . خود را برای تمرین آماده کنید . مواد مورد نیاز خود را تهیه و آماده کنید. همراه خود یک مداد سربی سفت و خشک را داشته باشید.  استفاده از مداد H بهترین گزینه در طراحی است، چرا که این مداد بسیار کم رنگ و سبک و مناسب این کار است و قابلیت پاک شوندگی بسیار بالایی دارد و می توان با آن علامت های ناقص و اشتباه را هنگام طراحی به آسانی پاک کرد. علت دیگری که این مداد ها طرفداران زیادی دارند این است که آن ها را با مواد خاصی می سازند و این ویژگی آن ها را برای مواردی مانند استفاده در دوره طراحی لباس و طراحی پارچه و لباس طراحی،  پرکاربرد می سازد، چرا که هنگام طراحی کاغذ را سوراخ نمی کنند، باعث فرورفتگی در کاغذ نمی شوند، هیچ ردی روی آن باقی نمی گذارند و کاغذ را خراب نمی کنند. این ویژگی به خصوص هنگام اضافه کردن رنگ به تصویر به خوبی حس می شود. یک پاک کن با کیفیت و کاغذ ضخیم از جمله وسایل ضروری طراحان حرفه ای است، پس اگر می خواهید طراحی شما حرفه ای به نظر برسد، از این وسایل نیز غافل نشوید.

 

اگر شما مداد مناسبی در دسترس ندارید، می توانید با یک مداد شماره 2 طرحتان را بکشید؛ فقط توجه داشته باشید که به جای فشار دادن زیاد مداد روی کاغذ، علائم سطحی و سبکی را ایجاد کنید. با فشار زیاد قلم روی کاغذ به هیچ عنوان توصیه نمی شود، چرا که در صورت خطا نمی توانید علائم کشیده شده را به خوبی پاک کنید. همچنین برای نشان دادن طرح های لباس خود به وسایل رنگی مانند جوهر و یا رنگ ها نیز نیاز دارید.

برای تبدیل شدن به یک طراح لباس دوره های مدرسه مد مهسا زارع را دنبال کنید . دوره ها شامل : دوره طراحی لباس با جدیدترین متد ها ، آموزش طراحی لباس ، آموزش الگو و دوخت،طراحی پارچه و لباس و ... جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مهسا زارع مراجعه کنید.

 

دوره طراحی لباس 

 آموزش طراحی لباس

 آموزش الگو و دوخت

طراحی پارچه و لباس



:: برچسب‌ها: دوره طراحی لباس ، آموزش طراحی لباس ، آموزش الگوودوخت ، طراحی پارچه و لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ناااوک
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد